Welcome to Helmiäinen!
Hämeenkatu 19, 3rd floor
33200 Tampere
View on map >
The entrance is on Hämeenkatu, by the left side
of the Kauppahalli (Market Hall) gateway.
Opening hours
Mon: 7 AM – 7 PM
Tue – Thu: 7:30 AM – 7 PM
Fri: 7:30 AM – 3 PM
Sat: 9 AM – 4 PM
Sun: Closed
Special Hours
Sat, Apr 27: 9AM – 2PM
Tue, Apr 30: 7:30AM – 3:15PM
Wed, May 1: Closed
Erinomainen40 arvostelut perusteellaJutta Eteläniemi01/03/2024Kiitos suuhygienisti Jannikalle ammattitaitoisesta palvelusta.☺️ Minulle tehtiin hammaskiven poisto, soodapuhdistus, valkaisu sekä laitettiin hammaskoru. Toimenpide oli kivuton ja hellävarainen. Suosittelen Jannikan palveluita kaikille hammaslääkäripelosta huolimatta! 🦷santeriallu04/01/2024Iso kiitos Päivi Pelkoselle. Paras hammaslääkäri kellä koskaan käynyt❤️ Poistatin viisauden hampaat kaikki kerralla Ville Männistöllä ja toimenpide oli kivuton ja nopea. Kiitos 🙂Eetu Piilonen20/12/2023Lohjenneen hampaan paikkaus! Loistavaa palvelua kiitos!Samuel Terno21/11/2023Kävin suuhygienisti Jannikalla puhdistuksessa ja olen erittäin tyytyväinen saamaani hoitoon☺️ Voin suositella kaikille!Jussi Nousiainen09/09/2023Paras suuhygienistikäynti ikinä! Marianne Rönkkösen käsittely oli kivuton ja jälki todella siistiä. Mukava henkilökunta ja asiat sujuvat.nappipena31/08/2023Tilat ja henkilökunta loistavat.Erkki Ojutkangas22/05/2023Nopeasti pääsin hoitoon, kun paikat tippuivat hampaasta. Nyt on homma hoidossa ja hammas saadaan kuntoon. Hintaa näille tulee aina jonkin verran.
Book an appointment
We wish for the booking been done primarily online or by calling. Questions, feedback or other matters can be done by e-mail info@helmiainen.fi.
Recruitment
We have dentists, dental hygienists, dental nurses and medical equipment service technicians working with us at Helmiäinen. Are you interested in working at Helmiäinen? Do not hesitate to contact us at info@helmiainen.fi.
Privacy policies
Patient ombudsman
Every public and private health care unit has their nominated patient ombudsman. The statutory duties of a patient ombudsman are to advise and inform the patient of their position and their rights. The patient ombudsman acts to promote and implement the patient’s rights.
A patient can contact the health care unit’s patient ombudsman and receive advice on how to solve the matter in case he/she is dissatisfied with the care or treatment he/she has received.
The patient ombudsman helps the patient with solving the issue if necessary. He/she can also advise and assist the patient with filing a complaint or patient injury report.
Terhi Blomberg acts as the patient ombudsman at Helmiäinen and she can be reached by email at potilasasiamies@helmiainen.fi
It is not a part of the patient ombudsman’s duties to comment on the patient’s diagnosis or medical care. He/she will also not offer an opinion as to whether a patient injury has occurred. The patient ombudsman does not interpret patient records.
Additional information:
valvira.fi patient ombudsman