Yhteystiedot ja ajanvaraus

Yhteystiedot

Hämeenkatu 19, 3. kerros
33200 Tampere
Katso kartasta >

Sisäänkäynti Hämeenkadulla, Kauppahallin porttikongin vasemmalla puolella.

Aukioloajat

  • ma klo 7.00–20.00
  • ti klo 7.30–19.00
  • ke klo 7.30–19.00
  • to klo 7.30–20.00
  • pe klo 7.30–17.00 (sopimuksen mukaan pidempään)
  • la klo 9.00–16.00
  • su suljettu

 

Varaa aika

Nettiajanvaraus Soita

Meillä puheluusi vastaa aina terveydenhuollon ammattihenkilö. Ota yhteyttä soittamalla 03 777 1700.

Ajanvaraukset toivotaan ensisijaisesti hoidettavan soittamalla tai nettiajanvarauksen kautta. Kysymykset, palautteet ja muut yhteydenotot voit lähettää sähköpostitse info@helmiainen.fi

“Auton sai fiksusti melko lähelle parkkiin ja Helmiäinen oli helppo löytää. Hyvää asiakaspalvelua alkuhaastattelusta laskutukseen asti! Suosittelen! ⭐⭐⭐⭐⭐” – Asiakaspalaute

Rekry

Helmiäisessä työskentelee mm. hammaslääkäreitä, suuhygienistejä, hammashoitajia ja välinehuoltajia. Oletko kiinnostunut työskentelemään Helmiäisessä? Ota rohkeasti yhteyttä info@helmiainen.fi

Potilasasiamies

Jokaisella, sekä julkisella että yksityisellä, terveydenhuollon toimintayksiköllä on nimetty potilasasiamies. Potilasasiamiehen lakisääteiset tehtävänä on neuvoa ja antaa tietoa potilaan asemasta ja oikeuksista. Potilasasiamies toimii potilaan oikeuksien edistämiseksi ja toteuttamiseksi.

Ollessaan tyytymätön saamansa hoitoon tai kohteluun, potilas voi ottaa yhteyttä terveydenhuollon toimintayksikön potilasasiamieheen ja saada neuvoa asiansa selvittämiseksi. Potilasasiamies auttaa tarvittaessa potilasta selvittämään ongelmaansa hoitopaikassa. Hän myös neuvoo ja tarvittaessa avustaa potilasta muistutuksen, kantelun tai Potilasvakuutuskeskukselle tehtävän potilasvahinkoilmoituksen tekemisessä.

Helmiäisen potilasasiamiehenä toimii Terhi Blomberg ja hänet tavoittaa potilasasiamies@helmiainen.fi.

Potilasasiamiehen tehtäviin ei kuulu ottaa kantaa potilaan taudinmääritykseen tai hoidon sisältöön. Hän ei myöskään ota kantaa siihen, onko potilaan hoidossa tapahtunut hoitovahinko tai –virhe. Potilasasiamies ei tulkitse potilasasiakirjoja.

Lisätietoa: https://www.valvira.fi/terveydenhuolto/potilaan-asema-ja-oikeudet-oikeudet/potilasasiamies

Tietosuojaselosteet